Nekupujte trojského koně v pytli

Ani svědci Jehovovi zvonící u vašich dveří vás nevystraší víc jako skvrny na vašem koberci. Obzvlášť na koberci, o který jste tak dlouho a tak pečlivě pečovali a kupodivu se vám to i dařilo. Většina lidí si jistě jako první vzpomene na reklamy typu – Vanish, špíny se zbavíš. A už podstatně méně si uvědomí, že reklama nemusí být vždy nutně pravdivá. V této době na nás však média naléhají ze všech stran takovým způsobem, že snad ani není divu, když kdekoho dokážou přesvědčit o tom, že ten a ten produkt je vlastně tím úplně nejlepším a nejkvalitnějším na trhu.

 

Někdy to může být až úsměvné. Smích vás ale přejde, když si vzpomenete na román Raye Bradburyho, ve kterém vykresluje výsledky působení masových médií a jimi zaslepenou a velmi snadno ovlivnitelnou společnost. Toto je sice extrémní příklad, ale není snad společnost i teď vláčena stezkou, kterou tyčí právě masová média?

 

Existují však možnosti, jak se ze stezky vymanit a zvolit si tu správnou, dle vlastního uvážení. Většinou to jde nejsnáze, pokud daný člověk problematice opravdu rozumí nebo se kvůli svým předchozím rozhodnutím spálí. Jako například jedna z našich, teď už stálých, zákaznic. Tedy zákaznic naší úklidové firmy A SERVIS LIPKA, s.r.o.strojové čištění koberců Ostrava. Ta se nám svěřila, že při hledání úklidové firmy pro její zašlé koberce dala na velmi svůdnou reklamu, čehož později opravdu litovala. Firma se na oko zdála být téměř bez chyby, ale byl to jeden velký trojský kůň, který si to nakráčel do domu této paní. Firma měla provést čištění koberců, a to extrakční metodou.

 

Tato metoda už je dnes ale trochu zastaralá, navíc očividně většina firem si na své práci nedá ani záležet. Takže to dopadá tak, že nekvalitní metoda je navíc ještě nekvalitně provedena. A jak víme, nula od nuly pojde. V těchto případech se však můžete dostat i do mínusu, protože koberce často dopadnou ještě hůř. Mnohokrát se nám už stalo, že jsme práci po takovýchto firmách museli opravovat. Lidé nás většinou objeví náhodně, ale u našich služeb už také zůstanou.

 

My si více než na reklamě zakládáme na skutečně kvalitně odvedené práci, čímž si zákazníka získáme a velmi často i udržíme. Naším cílem není oslovit co největší počet zákazníků, ale co největší počet si jich udržet. Nejsme totiž žádná koketná dívka na jednu noc, ale taková, která vám uvaří, uklidí a zůstane věrná. Rádi vám zamotáme hlavu, ale to pouze tím, že vám opravdu na vlastní oči předvedeme, co dokážeme. Zákazník je pro nás na prvním místě a děláme pro něj vše, co je v našich silách.

 

Ať se jedná o firmu či rozlitou kávu na vašem koberci. Žádná zakázka pro nás není méně důležitá než jiná. Odhalili jsme své přednosti a neváháme je využívat. Férovost, ochota, kvalitní služby a stabilní ceny, to všechno z nás dělá jednu z nejlepších a velmi prosperujících úklidových firem na trhu. O tom svědčí také to, že se neváháme pouštět i do zahraničí. Slovensko je téměř samozřejmostí, ale domluvíme se i německy. Hranice pro nás nejsou překážkou.

 

 

Naše hlavní pobočky najdete v Brně a Praze, ale své služby poskytujeme i po celé České republice. 22. 9. jsme například navštívili naši stálou zákaznici přímo v Ostravě. Naše pracovníky už velmi dobře zná a stále si je nemůže vynachválit. Nechává si od nás čistit koberce a čalounění, a to v termínech, které má domluveny už automaticky dopředu. Čištění jsme u této paní sice prováděli už poněkolikáté, ale stále ji udivuje nadšení a dobrá nálada, se kterou se naši zaměstnanci do práce pouštějí.

 

Ano, je to tak. Možná se budete divit, kde takové lidi bereme a jestli jsou vůbec z této planety. Někteří jsou z Marsu a někteří z Venuše a dohromady fungují jako jeden nepřekonatelný tým. Nejen že se naše firma stará o své zákazníky, ale i o své zaměstnance. Protože spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník a nakonec i prosperující firma. To je naše strategie. A věřte nebo ne, funguje.

 

Lidský přístup k věci prostě frčí. A také zaměstnáváme pouze lidi, kteří o tuto práci a dobrý kolektiv mají doopravdy zájem a plánují se u nás zdržet dlouhodobě. Takže brigádníci jsou pro nás tabu. Hledat v dnešní době kvalitní pracovní sílu je něco podobného jako hledat jehlu v kupce sena, ale za ta léta, po která na trhu už působíme, jsme v tom seně stačili najít docela kvalitní materiál. A jsme na to pyšní. A s přibývajícími lety a zkušenostmi se zdokonalují i naše technologie.

 

Strojová metoda v čištění koberců je v dnešní době hodně průlomová, ale zatím jsme jedni z mála, kteří na to přišli. A nemožné se tak pod našima rukama stává možným. A také proto děláme svou práci všichni tak rádi. Víme totiž, že odvádíme tu nejlepší možnou práci a za ni získáváme od svých zákazníků obdiv a uznání. Nezachraňujeme sice životy, ale mnohdy si tak díky reakcím od svých zákazníků připadáme a to nám dodává pocit největší důležitosti a velkého odhodlání se stále více a více zdokonalovat. Dost kvalitní práce pro nás totiž není nikdy dost, a proto neusínáme na vavřínech. Rádi vám pomůžeme a vytáhneme vás z jakékoliv kaše. A to je prosím práce naše.